Форум масштабных моделистов

Миниатюра в слепом масштабе
Текущее время: 28 мар 2024 22:53

Часовой пояс: UTC+02:00




Начать новую тему  Ответить на тему  [ 2 сообщения ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Panoramio no longer available after November 4, 2016
СообщениеДобавлено: 10 окт 2016 22:58 
Не в сети
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 04 фев 2010 00:21
Сообщения: 5709
Пришла малява такая.
After November 4, 2016, you’ll continue to have access to your photos in Panoramio for a year, but you will no longer be able to add new photos, likes, or comments. Below, we’ve included resources to help you manage or export your data. You can visit your Panoramio profile to see what photos you've added. If you have already linked your profile with a Google account, your Panoramio data will automatically be saved.
В дальнейшем, суть в том, что клиентские ники(аккаунты) убьют и надо будет региться в новых структурах... и тд и тп.
Ч то меня пугает? Может затрудниться поиск , иногда бесценных, фото по архивам.
Кто в курсе событий?

_________________
Александр Александрович
Обращаться по имени.


Вернуться к началу
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 27 окт 2016 23:48 
Не в сети
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 20 окт 2011 16:37
Сообщения: 1660
Постимадж тоже всё

Цитата:
Postimage.org is in danger and needs your help
Please contact us if you have a CDN that is capable and willing of serving 1.8 Petabytes of outgoing traffic per month free of charge, or if you can make a donation to help us pay a monthly $12,000 bill from CloudFlare that we are now facing.
What's happening?

On October 27, 2016, CloudFlare abruptly cut us off from most of their services except DNS for abusing their system. This came as a bit of a surprise, since although we've been using one of their cheapest plans for a long time, we had reached an agreement earlier this month that we would be upgrading our account when the next billing cycle started. A couple of Skype calls later we learned the following:

CloudFlare was very unhappy that the total traffic usage of our project had surpassed a staggering figure of 1.8 petabytes in the last 30 days.
The amount of money we had to pay monthly to make them happy again grew after each Skype call as more people in CF got involved in examining our case: $200 became $1000, which in turn became $12k.
The sales team was adamant that although CloudFlare did not officially have bandwidth limits, our violation of Section 10 of their terms of service could not be remedied by serving less image traffic and more HTML traffic (although, being an image hosting company, we have no idea how we would pull this one off anyway without blatantly gaming the system), and that at the level of petabytes of data, they would never allow that on a $200/month Business plan.
We were officially screwed.

_________________
С уважением,
Соколов Виктор


Вернуться к началу
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему  Ответить на тему  [ 2 сообщения ] 

Часовой пояс: UTC+02:00


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 20 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Русская поддержка phpBB